پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

در اجلاس ازبکستان چه گذشت؟

حضور دکتر محمدبیگی در اجلاس بین المللی سلامت الکترونیک در کشور ازبکستان

دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس کمیته سلامت الکترونیک کمیسیون بهداشت و نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز به همراه جمعی از مسئولان وزارت بهداشت در اجلاس سلامت الکترونیک با حضور کشورهای آسیایی و اروپایی و با هدف تبادل نظر ملل مختلف در کشور ازبکستان شرکت کرد.

در این سمینار تخصصی انتقال تجربیات کشورهای ایران، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، قزاقستان، ترکمنستان، نروژ و آلمان در راستای سلامت الکترونیک مورد بررسی قرار گرفت؛ در ۲ روز ابتدایی این کنفرانس مسائل مربوط به کشورهای آسیایی میانه مطرح و در دو روز پایانی نیز تجربیات کشور ایران و آلمان در حوزه سلامت الکترونیک در اختیار کشورهای حاضر در اجلاسیه قرار گرفت.

دکتر محمدبیگی با اشاره به سخنان خود در این اجلاسیه گفت: کشور ایران در تلاش است در این کنفرانس تجربیات خود را در حوزه سلامت الکترونیک در اختیار کشورهای منطقه قرار دهد، تجارب ایران در این حوزه می‌تواند الگوی کشورهای منطقه باشد. بی تردید ما نیز از تجربیات جدید کشورهای حاضر در این اجلاسیه بهره مند خواهیم شد. تقویت و گسترش دیپلماسی سلامت و فعالیت‌های مشترک تله مدیسین، سلامت الکترونیک و گردشگری سلامت همچنین تبادل و پذیرش دانشجویان بین کشورهای حاضر در اجلاسیه ازبکستان در حال پیگیری است.

دیدار با سفیر ایران در کشور ازبکستان، دیدار با معاون وزیر بهداشت و رئیس مرکز اورژانس ازبکستان، بازدید از بیمارستان ملی تاشکند از جمله برنامه های دکتر محمدبیگی در سفر به ازبکستان بود.

#هستیم_بر_آن_عهد_که_بستیم#فیلم

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید