پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دکتر محمدبیگی خبر داد:

جذب ۳۹ پزشک متخصص برای استان قزوین

یکی از مهمترین موضوعات مورد پیگیری مسئولان استان در حوزه سلامت جذب پزشکان متخصص برای استان و در سطح شهرستان‌هاست. موضوعی که همواره در رایزنی‌های دکتر فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز نیز مورد توجه بوده است.

دکتر محمدبیگی با اعلام اینکه با پیگیری های صورت گرفته در کمیسیون بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی قزوین، موفق به جذب ۳۹ پزشک متخصص برای استان شده‌ایم، گفت: استان قزوین از کمبود پزشک متخصص در رنج است، در این راستا تلاش کردیم در راستای رفع این نیاز استان با رایزنی های صورت گرفته با وزارت بهداشت و معاونت درمان، کمبود پزشک متخصص طرحی در استان را جبران کنیم.

با توجه به قولی که برای جذب متخصص جدید در بیمارستان شهدای آبیک داده بودیم هم الحمدلله ۷ متخصص جدید جذب بیمارستان شهدای آبیک شده‌اند و تیم متخصصین پزشکی در بیمارستان دولتی شهدا در حد نیازهای شهرستان آبیک تکمیل است.

بانوی نماینده استان یکی از علل عدم ماندگاری و کمبود پزشک متخصص در مناطق مختلف کشور از جمله استان قزوین را نبود مسکن مناسب برای پزشکان طرحی و گرانی افسارگسیخته قیمت ها در تامین مسکن دانست و گفت: در حال رایزنی با مسئولان و خیران برای احداث واحدهای مسکونی برای پزشکان متخصص طرحی در قزوین هستیم. در شورای برنامه ریزی استان هم این موضوع را با استاندار مطرح و خواستار تهیه مسکن برای ماندگاری پزشکان متخصص شدیم. این موضوع توسط دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری است.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید