پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

تقدیر دکتر محمدبیگی از حفظ سنگر «ولایت» در ۴۰ سال گذشته

آقای عبدالعظیم موسوی: اقدامات و پیگیری های دکتر محمدبیگی در حوزه سلامت و درمان در استان فوق تصور است

🔰 دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان در آستانه هفته خبرنگار با حضور در دفتر روزنامه ولایت، ضمن خداقوت به همکاران پرتلاش این مجموعه، از تلاش فعالان این رسانه تقدیر کرد.

🔊دکتر محمدبیگی با تقدیر از ممارست و تلاش حدود ۴۰ ساله فعالیت روزنامه ولایت در استان به عنوان تنها روزنامه محلی دیار مینودری گفت: تشکر می کنیم که سنگر «ولایت» را در این سال‌ها با قوت حفظ کرده‌اید، روزنامه ولایت به عنوان یکی از رسانه‌های ریشه دار کشور و استان بسیار زنده، دوست‌داشتنی و ارزشمند است و باید این تجربه والا مورد بهره‌برداری و الگوبرداری دیگر رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای قرار بگیرد؛ انتشار اخبار خوب در کنار نقدهای سازنده موجب روشنگری و امید مردم می شود.

♦️آقای عبدالعظیم موسوی مدیر مسئول روزنامه ولایت نیز در این نشست ضمن خسته نباشید به دکتر محمدبیگی گفت: در طول این سال‌ها به سبب ضرورت شغلی در عرصه رسانه همواره رصد و پیگیری از فعالیت مسئولان داریم، انصافاً اقدامات و پیگیری های شما در حوزه سلامت و درمان در استان فوق تصور بوده که به عنوان نماینده افکار عمومی از شما تشکر می کنم که بدور از حواشی در تلاش هستید. روزنامه بازتاب افکار عمومی است و تلاش داریم نقدهای سازنده در کنار بازتاب خدمات و پیگیری های صورت گرفته مسئولان را منتشر کنیم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید