پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

خبر خوب دکتر محمدبیگی در بیمارستان کوثر قزوین:

تصویب ۱۰ همت برای فوق‌العاده خاص کادر سلامت در مجلس

به مناسبت فرارسیدن روز ماما، مراسمی با حضور دکتر محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در مرکز آموزشی و درمانی کوثر برگزار شد.

🔻 دکتر محمدبیگی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات این عزیزان و همه مدافعان سلامت، به تشریح اقدامات صورت گرفته در چهار سال گذشته پرداخت و عنوان کرد: با به ثمر نشستن این اقدامات در سال های آتی، چهره حوزه سلامت استان قزوین بویژه در خصوص بهره برداری از طرح های عمرانی و بیمارستانی تغییر خواهد نمود.

🔻 الحمدلله با موافقت همکارانم در مجلس برای فوق العاده خاص کادر سلامت اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان همچنین ۶ هزار میلیارد تومان و برای تامین دارو و لوازم مصرفی پزشکی در بودجه سال جاری در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد که گام بلندی برای مطالبه چندین ساله این قشر زحمتکش است.

🔻متاسفانه وضعیت ساختار فیزیکی بیمارستان کوثر مناسب نیست و نیازمند توجه ویژه برای ارائه خدمات مناسب به مراجعین بویژه مادران عزیز است که این موضوع را به جد پیگیر هستیم.

🌀 تقدیر از ماماهای نمونه استان، بازدید میدانی از بخش های درمانی مرکز و گفتگو با همکاران و مراجعین و پزشکان بیمارستان کوثر از دیگر برنامه‌های حضور دکتر محمدبیگی در این بیمارستان بود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید