پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

برگزاری نشست کمیته سلامت الکترونیک در کمیسیون بهداشت مجلس؛

تداوم استنکاف برخی بیمه‌ها از اتصال به سامانه سپاس

لزوم ایجاد ردیف مستقل بودجه برای سلامت الکترونیک

🌀نشست کمیته سلامت الکترونیک کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با ریاست دکتر محمدبیگی و حضور جمعی از نمایندگان و مسئولان اجرایی به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه های مسئول در اجرای تکالیف تبصره ۱۷ قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور و مروری بر مواد مرتبط با سلامت الکترونیک در برنامه هفتم توسعه برگزار شد.

🔊دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس کمیته سلامت الکترونیک کمیسیون بهداشت مجلس در این نشست با انتقاد از اینکه پس از گذشت سه سال، هنوز تلاش‌هایمان برای ایجاد و تصویب ردیفی در بودجه برای سلامت الکترونیک به نتیجه نرسیده است، گفت: لازم است که حاکمیت و دولت به صورت ویژه ردیف بودجه مشخصی را برای سلامت الکترونیک پیش بینی کند تا از کاروان سلامت الکترونیک دنیا عقب نمانیم و در حکمرانی داده های سلامت حرفی برای گفتن داشته باشیم.

🔻تاکنون بیش از ۵۰ جلسه کمیته سلامت الکترونیک در مجلس برگزار شده که در این نشست ها دستگاه‌ها گزارش‌هایی را در مورد عملیاتی کردن سلامت الکترونیک ارائه کردند.

🔻برای نخستین بار امضای الکترونیک به نتیجه رسیده و اجرای نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک به شکل گسترده ای از ۳۰ درصد به بیش از ۸۰ درصد رسیده و تکمیل اجزای پرونده الکترونیک سلامت و اتصال بیمه ها به درگاه یکپارچه سلامت کشور در دستور کار ما قرار گرفته است.

برای مطالعه جزئیات بیشتر کلیک کنید:

https://www.icana.ir/Fa/News/528065/

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید