پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

تجلیل از مدال آوران پارالمپیک در قزوین + فیلم

مراسم تجلیل از مدال آوران پارالمپیک عصر شنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان استانی، روسای هیئت های ورزشی و جمعی از ورزشکاران و خانواده قهرمانان عصر شنبه در محوطه سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد.

در این مراسم از آقای احمد ملاحسینی مربی ارزنده تبم ‌ملی پاراوزنه برداری مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ که با کسب مدال های رنگارنگ طلا، نقره و برنز افتخار آفریدند و آقای داوود علیپوریان کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته کشورمان و بهترین پاسور مسابقات پاریس موفق به کسب مدال طلا شده بودند با استقبال گرم مردم و مسئولان تجلیل شد.

دکتر محمدبیگی در این مراسم گفت: به دلیل داشتن قهرمانان المپیک و پارالمپیکی به لطف تلاش این ورزشکاران پرچم ایران در رقابت های جهانی به اهتزاز درآمد و همه قدردان این کار بزرگ هستیم. مسئولان نیز به تعهدات خود پایبند هستند و هدایایی که قرار بوده به مدال آوران تقدیم کنند امروز عملی شد. با تقویت نسل آینده و افزایش اعتبارات ورزش باید کمک‌ کنیم تا نسلی تربیت شود که آینده را بدرستی بسازند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید