پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

بازدید دکتر محمدبیگی از الحاقی بیمارستان شهدای آبیک؛

به دنبال افزایش تعداد شناسنامه های صادره از آبیک هستیم

♦️مثبت منفی یک
♦️ به دنبال افزایش تعداد شناسنامه های صادره از آبیک هستیم

🔰 دکتر فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان و رئیس مجمع نمایندگان استان در سفر به آبیک به صورت سرزده از پروژه در حال ساخت الحاقی بیمارستان شهدای آبیک دیدار و روند پیشرفت پروژه را مورد بررسی قرار داد.

🔊دکتر محمدبیگی با بیان اینکه این پروژه بسیار امیدآفرین و دوست داشتنی مطالبه چندین ساله مردم شریف و صبور آبیک است که الحمدلله با پیگیری های صورت گرفته و حضور خیر محترم آغاز شده، گفت: با توجه به نیاز شدید این شهر به افزایش تعداد تخت های بیمارستان دولتی همراه با مسئولان استان بارها با وزیر بهداشت، معاونان و مسئولان ملی و استانی مربوطه نشست های پیگیری متعدد و مستمر و بازدید میدانی داشتیم و در نهایت این پروژه به شرط ۳۰ درصد پیشرفت توسط خیرین در لیست پروژه‌های دولت قرار گرفت. ان شاءالله با تکمیل این پروژه شاهد افزایش ارائه خدمات به مردم همچنین موالید و تعداد شناسنامه های صادره از آبیک باشیم.

🔻الحمدلله شاهد روند خوب این پروژه در طبقه منفی یک هستیم و انتظار ما از مسئولان استانی حمایت، تقویت و رفع موانع جهت تسریع در پروژه است. قطعاً تا پایان این پروژه حیاتی و دیگر پروژه های سلامت محور استان این پیگیری‌ها و رایزنی ها با قوت ادامه خواهد داشت.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید