پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

با حضور بانوی نماینده استان؛

بهره برداری از گازرسانی به ۳ روستای بخش الموت غربی

تعداد روستاهای گازدار استان قزوین به ۶۷۸ روستا رسید

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پروژه گازرسانی به روستاهای ویار، علین و فلار در منطقه الموت غربی عصر دیروز با حضور دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، البرز و آبیک در مجلس، فرماندار شهرستان قزوین، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، مدیرکل هماهنگی امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین، بخشدار الموت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اهالی محترم روستای ویار افتتاح شد.

دکتر محمدبیگی در آیین افتتاحیه گازرسانی به روستاهای الموت غربی ضمن تبریک این اتفاق مهم گفت: روستاهای فراموش شده استان با نهضت گازرسانی شرکت گاز استان و پیگیری مسئولان دلسوز و حمایت قاطع مجلس یازدهم برای اختصاص بودجه لازم برای این امر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند. گازرسانی به روستاهای صعب‌العبور استان در طی ۴ سال اقدامی جهادی است و تعداد روستاهای گازدار استان قزوین به ۶۷۸ روستا رسیده است.

در هفته گرامیداشت دولت بیش از ۵۵۰ خانوار روستایی در ۱۳ روستای سلیمان‌آباد، ایلان، چوثر، طاله، کلایه، هنیز، ویار، علین و فلار از منطقه الموت، ۲ روستای قلعه و اسبک از منطقه طارم سفلی و ۲ روستای اسماعیل‌آباد و کذلک به ترتیب از مناطق کوهین و آبیک از نعمت گاز بهره مند شده اند. به عنوان خادم مردم در خانه ملت از این همت والا تمامی مدیران و دست اندرکاران تکمیل این پروژه ها تشکر می کنم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید