پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

برپایی میز خدمت مجلس و دولت؛

نظارت و حضور میدانی دکتر محمدبیگی در روستاهای شهرستان البرز

💢دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مناطق مختلف حوزه انتخابی در سفر یک روزه به شهرستان البرز (۲۵ اردیبهشت) در میان استقبال مردم خونگرم بخش مرکزی این شهرستان در روستاهای پیریوسفیان، منبره، کوچار، حسن‌آباد، کمال آباد حاضر و پیگیر مشکلات این مناطق شد.

♦️در این میز خدمت دولت و مجلس که با همراهی بخشدار محترم و جمعی از مسئولان استانی و منطقه ای برگزار شد، دهیاران و معتمدین روستاها به تشریح مشکلات و مطالبات خود پرداخته و مسئولان گزارشی از اقدامات انجام شده و یا در دست اجرا را ارائه کردند.

🔻تسریع در پیگیری آبرسانی با توجه به کمبود شدید آب شرب و کشاورزی، حل اختلافات زمین‌های اوقافی، اشتغال زایی، لزوم آسفالت و ترمیم معابر روستایی و جاده‌ها، توسعه طرح هادی، نوسان برق روستاها و کمبود فضای آموزشی و ضرورت نوسازی مدارس از جمله مشکلات این منطقه بود که بانوی نماینده استان ضمن دریافت گزارشی از اقدامات انجام شده از مسئولان حاضر و یا گزارش تلفنی از مسئولان غایب، بر لزوم تسریع در روند خدمت‌ به مردم تاکید کرد.

🌀دیدار مردمی ۵ ساعته در دفتر ارتباطات مردمی الوند، حضور در جلسه ستاد ملی جمعیت شهرستان البرز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه دکتر محمدبیگی به این شهرستان بود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید