پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

پنج شنبه های نظارتی؛

بررسی عملکرد اداره کل ارشاد استان در دیوان محاسبات

در ادامه نشست های نظارتی مجمع نمایندگان استان روز گذشته عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با حضور دکتر محمدبیگی ریاست مجمع نمایندگان، دکتر سیاهکلی و آقای عباسپور نمایندگان محترم، آقای مهرپور ریاست جدید دیوان محاسبات برگزار و مهندس فائزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ارائه گزارشی از اقدامات و پیگیری های صورت گرفته و پاسخ به سوالات مطرح شده پرداخت.

🔊دکتر فاطمه محمدبیگی با اشاره به گزارش های ارائه شده با بیان اینکه استاندار محترم و رسانه ها باید از عملکرد مدیران در مبارزه با فساد دفاع نمایند، کرد: عملکرد اداره کل ارشاد استان در مبارزه با فساد و نظم دهی در این مجموعه قابل تقدیر است و می‌تواند الگوی دیگر مدیران باشد. مجموعه ارشاد با احیاء کارگروه مد ولباس، حمایت از فعالان قرآنی،تولید محتوا، برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای هنری در مسیر رشد و تعالی قرار دارد و باید این اقدامات اطلاع رسانی شود تا همگان از تحول به وجود آمده اطلاع یابند.

🔻 متاسفانه بودجه فرهنگی بسیار کم است و باید این اعتبارات تقویت شود. تکریم و تقویت تعامل با هنرمندان، اصحاب رسانه و نمایندگان، تکمیل پروژه های فرهنگ و هنر، تقویت مصوبات شورای فرهنگ عمومی، استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی،اصلاح مسیر ارائه خدمت به هنرمندان و فعالان فرهنگی و ارتقاء استانداردهای فرهنگی و هنری در سطح شهرستان‌های استان باید در دستور کار قرار بگیرد.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید