پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

بازدید نظارتی دکتر محمدبیگی از ظرفیت های بهداشتی و درمانی در اربعین حسینی در عراق

دکتر فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به همراه جمعی دیگر از اعضای این کمیسیون در قالب کمیته نظارتی مجلس در ایام اربعین ضمن حضور در مراکز بهداشتی و درمانی هلال احمر در ایام اربعین حسینی در کشور عراق روند خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام را مورد ارزیابی قرار دادند.

🔻در این بازدیدهای میدانی که از مراکز درمانی مستقر در نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین انجام شد، سطح خدمات رسانی به بیماران، وضعیت داروهای مورد نیاز و تعداد پزشکان متخصص داوطلب بررسی و به فعالان حاضر در امر سلامت زائران خداقوت گفته شد.

🔊دکتر محمدبیگی با اشاره به دو برابر شدن تعداد درمانگاه‌های هلال احمر و افزایش چشم‌گیر پزشکان متخصص داوطلب در ایام اربعین مشهود است، گفت: انواع داروهای مورد نیاز زوار عزیز گسترش یافته تا خانواده‌های حاضر در این راهپیمایی عظیم نگرانی نسبت به درمان بیماران خود در این ایام نداشته باشند. بجاست از زحمات تمامی خادمین بزرگوار در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرده که همت خود را به کار بسته اند تا این رویداد بزرگ که تمرین آمادگی شیعیان برای ظهور حضرت منتظر است، به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید