پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

پیگیری مشکلات روستاهای بخش بشاریات توسط دکتر محمدبیگی؛

بازدید میدانی از آسفالت محور قشلاق_خاکعلی بعد از سال‌ها چشم انتظاری

لزوم اهتمام جدی مسئولان برای حل مشکل آب کشاورزی استان

💢دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در ادامه بازدیدهای میدانی خود در سفر به بخش بشاریات شهرستان آبیک (27 اردیبهشت) مهمان مردم روستاهای قره قباد، باقرآباد ترک، حسین آباد رضی و زعفران شد.

🌀 در این میز خدمت که با حضور بخشدار محترم و جمعی از مسئولان منطقه‌ای انجام شد، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا همچنین معتمدین و مردم به بیان مشکلات و مطالبات خود از جمله کم آبی در حوزه کشاورزی و آب شرب، ضعف آنتن دهی تلفن و پوشش اینترنت، لزوم توسعه و بازنگری در طرحهای هادی، اصلاح زیرساخت های جاده ای، درخواست لوله برای زمین های کشاورزی پرداخته و دکتر محمدبیگی ضمن دریافت گزارشی از مسئولان، اقدامات انجام شده را مورد بررسی قرار داد.

🌀بازدید میدانی از پروژه در حال انجام روکش آسفالت محور خاکعلی- قشلاق به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم منطقه که سال‌ها چشم انتظار تکمیل این محور بودند از دیگر برنامه‌های دکتر محمدبیگی در سفر به بشاریات بود.

♦️همچنین دکتر محمدبیگی در جمع کشاورزان این منطقه حاضر و ضمن بازدید میدانی از زمین های کشت گندم، با تایید گله کشاورزان در خصوص مشکلات حوزه آب کشاورزی تاکید کرد: این موضوع را به جد در حال پیگیری هستیم، مطالبه مهم ما از مسئولان اجرایی، اهتمام جدی برای حل مشکل آب در منطقه است.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید