پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

با حضور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس؛

افتتاح پارک بانوان و بزرگترین زمین چمن مصنوعی استان قزوین در اقبالیه

همزمان با هفته دولت و با حضور دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس و نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک، استاندار محترم، فرماندار شهرستان قزوین، حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه و جمعی از مسئولان و اهالی محترم اقبالیه ۲ پروژه بزرگ شهرداری اقبالیه شامل پارک بانوان و زمین چمن مصنوعی این شهر به بهره‌برداری رسید.

پروژه احداث زمین چمن مصنوعی شهر اقبالیه به عنوان بزرگ‌ترین زمین چمن مصنوعی استاندارد استان قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۲٠ میلیارد ریال، طی یکسال و پارک بانوان اقبالیه نیز با اعتباری بالغ بر ۱٠٠ میلیارد ریال، احداث و به بهره برداری رسید.

دکتر محمدبیگی ضمن تبریک این دو اتفاق مهم در اقبالیه گفت: ان شاءالله مردم عزیز بویژه نوجوانان و بانوان اقبالیه از این پس می توانند از این دو پروژه مناسب به خوبی استفاده کنند. طی بازدیدهایی که پیش از این از این پروژه ها داشتم شاهد تلاش مسئولان منطقه برای تسریع در تکمیل آن بودم لذا ضمن تشکر از تمام دست اندرکاران این پروژه ها، از مسئولان دیگر مناطق می خواهیم که توجه به مطالبات به حق نوجوانان، جوانان و بانوان در حوزه‌های مختلف را مورد توجه جدی قرار دهند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید