پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

تقدیر مسئول کمیته استقامت و فوق استقامت کشور از حمایت بانوی نماینده استان

استان قزوین قطب دوهای ماراتن و استقامت در کشور

همزمان با آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی ماراتن استقامت و نیمه استقامت کشور در استان آقای رستمی مربی تیم ملی و آقای شیرقوی مسئول کمیته استقامت و فوق استقامت کشور با دکتر محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز دیدار و گفتگو کرد.

دکتر محمدبیگی با تاکید بر اینکه امیدواریم شاهد برگزاری اردوهای ملی بیشتری در استان باشیم، گفت: حضور 7 نفر از قهرمانان ملی و فراملی استان نقطه قوت این اردو است. ان شاءالله با حمایت مسئولان از این به بعد شاهد برگزاری چنین رویدادهایی ملی و بین‌المللی در سطح استان خواهیم بود؛ چرا که استان قزوین با وجود قهرمانانی چون برادران رستمی، همواره یکی از قطب‌های تربیت قهرمان در زمینه دوهای ماراتن و استقامت است و با برپایی چنین رویدادهایی استعدادهای جدید استان کشف می‌شود و شاهد موفقیت‌های کشورمان در رده‌های مختلف در مسابقات مختلف خواهیم بود.

آقای حسن شیرقوی مسئول کمیته استقامت و فوق استقامت کشور نیز در این دیدار از حمایت های دکتر محمدبیگی و رایزنی های پیش از برگزاری اردو در استان جهت هماهنگی های لازم تشکر کرد و گفت: قطعا این حمایت ها در تقویت ورزشکاران در رشته های مختلف بسیار تاثیر گذار است. در این اردو یک رقابت انتخابی برای مسابقات بزرگ دوی ماراتن برگزار و در نهایت۱۰نفر به این مسابقات اعزام میکنیم.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید