پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دکتر محمدبیگی در نشست با مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان:

استان قزوین از استان های تراز در حوزه صنعت و تولید کشور

دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک روز شنبه با حضور در شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با مهندس صفاری مدیرعامل و معاونان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

🔊دکتر محمدبیگی در این دیدار ضمن دریافت گزارشی از اقدامات این مجموعه و برنامه ریزی های صورت گرفته برای توسعه شهرک های صنعتی و جذب سرمایه گذار، از تلاش های صورت گرفته در راستای تحول حوزه صنایع و شهرک های تابعه تقدیر کرد و گفت: همانطور که روند گسترش شهرک‌های صنعتی جدید از سرعت خوبی در ۳ سال گذشته برخوردار بوده، باید بستر ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله آب و برق و بهسازی محیط شهرک‌ها خصوصا نواحی صنعتی کوهین، طارم و الموت نیز با قدرت سرعت و جدیت ادامه یابد. زیرا ساکنان این مناطق و جوانان روستایی نیازمند ایجاد بستر اشتغال در این مناطق هستند.

🔻 مطالبه جدی ما این است که کمک به صنایع در حال شکل گیری برای رشد تولید و مهار تورم در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی باشد.

🔻 استان قزوین از استان های تراز در حوزه های مختلف صنعتی و تولیدی کشور بشمار می رود لذا باید حضور صنایع استان در حوزه صادرات پر رنگ تر شود و این ظرفیت شگرف به همگان معرفی شود. حضور بانوان بازرگان نیز از نقاط قوت استان قزوین است.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید