پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

پیگیری دکتر محمدبیگی از وزیر کشور؛

ارتقاء تقسیمات کشوری در استان قزوین سرعت یابد

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در دیدار با دکتر وحیدی وزیر محترم کشور بر لزوم تسریع در روند اجرای تقسیمات کشوری در استان قزوین تاکید ویژه کرد و گفت: موضوع تقسیمات کشوری اولویت روی میز نمایندگان و مسئولان استان است. ارتقاء تقسیمات کشوری در ۱۱ منطقه مختلف استان از جمله منطقه الموت شرقی و غربی،طارم سفلی، آقا بابا در کوهین، محمدیه، نصرت آباد در البرز و اقبالیه در شهرستان قزوین یک ضرورت است تا از حجم محرومیت‌های زیرساختی این مناطق کاسته شود.

🔻به دنبال جلساتی که در وزارت کشور در خصوص ارتقاء تقسیمات کشوری داشتیم، نمایندگانی از این وزارتخانه جهت بررسی میدانی در مناطق مختلف استان حاضر شده و گمانه زنی ها و بررسی های دقیق کارشناسی را انجام داده اند با این وجود از کند بودن این فرایندها گله‌مندیم و تقاضای تسریع در این موضوع را داریم‌.

🔻 استقرار بیش از صد هزار نفر اتباع خارجی در استان به دلیل عدم ساماندهی لازم مشکلات متعددی را موجب شده،قطعا عزیزان کشور همسایه که در میان مردم ما زندگی می‌کنند مورد احترام هستند اما ساماندهی این وضعیت هم یک ضرورت است.

🔻در حوزه عفاف و حجاب نیز مطالبات جدی داریم، وزارت کشور در کنار دیگر مسئولان مرتبط باید سریعاً نسبت به این موضوع ورود کرده، اشکالات را حل و برای ساماندهی اصناف و تولیدات فرهنگی و فضای اجتماعی برای حضور منطبق با قانون و شرع مقدس اسلام و مقابله با ناهنجاریهادر زیست عفیفانه اقدام کنند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید