پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

با حضور رئیس فراکسیون جمعیت مجلس؛

آغاز اهدای زمین رایگان به خانواده‌های ۳ فرزندی و بالاتر در استان قزوین

همزمان با جشن عید الاکبر عید غدیر خم جشن واگذاری زمین رایگان به خانواده های دارای ۳ فرزند به بالا در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با حضور دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده و رئیس مجمع نمایندگان استان، استاندار قزوین، فرمانداران شهرستان های قزوین و البرز، جمعی از مسئولان و تعدادی از خانواده های محترم در اقبالیه برگزار شد.

🔊دکتر محمدبیگی با تقدیر از همت مسئولان اجرایی استان برای اجرای ماده ۴ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده گفت: الحمدلله که شاهد اجرای این ماده قانونی که کمک بسیاری به خانواده‌های پرجمعیت خواهد کرد، در سطح استان و دیگر استان‌های کشور هستیم. ان شاءالله در استان قزوین نیز به ۵۵۹ خانواده واجد شرایط از میان بیش از ۱۰۰۰ خانواده ثبت نام کرده، زمین رایگان اهدا خواهد شد.

🔻در این مراسم به صورت نمادین سند زمین رایگان به ۸ خانواده سه فرزندی به بالا در اقبالیه، بوئین زهرا، آبیک، تاکستان، آبگرم، آوج و اسفرورین واگذار شد؛ بنا به قول مدیرکل راه و شهرسازی استان قرار است تا شهریورماه به خانواده‌هایی که در سطح استان در سامانه مربوطه ثبت نام و حائز شرایط شدند، زمین رایگان واگذار شود.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید