پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

نشست نظارتی در دیوان محاسبات؛

حوزه مسکن قانون جوانی جمعیت در استان قزوین؛ زیر ذره‌بین مجلس

روند کند و غیرقابل پذیرش واگذاری زمین های رایگان خانواده‌های سه فرزندی در استان

🔰 در نشست نظارتی با حضور دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان در دیوان محاسبات استان، آخرین وضعیت اجرای قانون جوانی جمعیت در حوزه زمین و مسکن بویژه اقدامات واگذاری رایگان زمین برای خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر در استان، وضعیت ارتقاء خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی‌ و واگذاری خانه‌های سازمانی برای خانواده‌های چند فرزند مورد بررسی قرار گرفت.

🔻در این نشست تخصصی آقای مهرپور ریاست دیوان محاسبات استان، مهندس هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان، حجت‌الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرهای اقبالیه، الوند و شریف آباد همچنین نمایندگان خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر حضور داشتند که گزارشی از اقدامات و پیگیری های صورت گرفته را ارائه کردند.

🔊دکتر محمدبیگی رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده در این نشست نظارتی با اشاره به روند واگذاری زمین رایگان برای خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر گفت: این روند در استان قزوین شروع شده و حدود ۱۵۰۰ نفر متقاضی در استان ثبت نام کرده که تاکنون کمتر از ۱۰۰ قطعه واگذار شده، این روند واگذاری در استان کند و غیر قابل پذیرش است. مطالبه جدی ما جبران عقب‌ماندگی ها، تسریع در این فرایند و رفع اشکالات وارده تا یک ماه آینده است.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید