پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

نشست ملی «نقش جوانان در حکمرانی نو» برگزار شد

در عرصه حکمرانی نو باید از ظرفیت جوانان توانمند بهره بیشتری برد

سومین نشست ملی مشارکت جوانان در حکمرانی نو با شعار ایمان و امید با حضور دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده جوان قزوین، آبیک و البرز، تعدادی از جوانان منتخب سراسر کشور و استان قزوین، جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری و اجرایی با هدف تسهیل حکمرانی جوانان و زمینه سازی حضور ایشان در عرصه های سیاست گذاری کشور در سالن فارسی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

🔰 در این نشست حاضران مسئول با پرداختن به اهمیت و الزامات حکمرانی جوانان، پای صحبت نمایندگانی از قشرهای مختلف جوانان کشور حاضر در نشست نشسته و پیشنهادها و مطالبات آنها را شنیدند.

🔊 دکتر فاطمه محمدبیگی دبیر فراکسیون گام دوم انقلاب و رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در این نشست، جوانان را حکمرانان آینده این مرز و بوم دانست و تاکید کرد: نیاز است برای توانمندسازی جوانان از ظرفیت تمام برنامه ریزان استفاده شود. دشمنان در اندیشه ربودن فکر و اندیشه جوانان هستند، ما می‌توانیم در ابعاد حکمرانی از مشارکت اقتصادی و تولید مسکن به دستان پرتوان جوانان گرفته تا جهش تولید دانش بنیان و همچنین جریان سازی اجتماعی و فرهنگی بهره بگیریم.

🔻پرچمدار عدالت جوانان هستند، با وجود آنها می‌توان از شفافیت بهره گرفته و فساد را از حوزه‌های مختلف پاک کرد. جوانان پیشران حاکمیت جامعه و خواستار عدالت و مطالبه گران اجرای درست قانون هستند.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید