پایگاه اطلاع رسانی دکتر فاطمه محمدبیگی

نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

دکتر محمدبیگی در همایش جهاد کشاورزی استان:

امروز جریان خدمت جهادی، جریان غالب دولتمردان و خادمان ملت در کشور و استان است

دکتر فاطمه محمدبیگی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در همایش جهاد کشاورزی استان:

الحمدلله جریان خدمت جهادی جریان غالب دولتمردان و خادمان مردم در کشور و استان است و شاهد انتصاب مجموعه های اجرایی توانمند، دولتمردان و مسئولانی قوی، انقلابی و مردمی، جهادی و جوان در کشور و استان هستیم که باید به این موضوع افتخار کنیم.

🔻 باید با وحدت و یکپارچگی، در کنار هم با حق و انصاف با مسئولین برخورد کنیم، در خصوص اشکالاتی که وجود دارد هم باید از سوی نهادهای ذیربط به ویژه از جانب نمایندگان به عنوان حق نظارتی پیگیری شود.

🔻به استفاده از بعضی از مدیران غیر بومی در استان نقد داریم با توجه به اینکه برخی از نیروهای جوان و انقلابی و تحصیل کرده خدوم در استان در همان حوزه شناخته شده هستند. همچنین در بعضی از ادارات شاهد رخوت و رکود مدیریتی هستیم که از جناب آقای استاندار می خواهیم به این رخوت و رکودها پایان بدهد.

🔻از حق و انصاف نگذریم که جناب آقای استاندار و مدیران محترم اجرایی استان مدیران پرتلاش مردمی دلسوز و آگاه هستند؛ ما هم سعی می کنیم در کارها کمکشان کنیم. اگر نقد و انتقادی هم هست در راستای حق نظارتی نمایندگی است که باید محترم شمرده شود.

🔻قطعاً مطابق فرمایشات رهبری وظیفه ما نمایندگان دخالت در انتصابات نیست اما اگر در جایی انتصاب اشتباهی انجام شود که موجب ضرر و زیان و خسران به مردم و نظام، قطع و یا کاهش امید مردم شود قطعاً در آنجا نقش نظارتی خود را انجام خواهیم داد.

🔻رعایت حدود و اجرای کامل بیانات رهبر معظم انقلاب توسط نمایندگان و مسئولان اجرایی و دستگاه‌های نظارتی باید در اولویت باشد، ما ولایتمداری انتخابی نداریم؛ بلکه در همه موضوعات خط روشن و الگوی ما بیانات رهبری معظم است.

🔻 در کلام رهبر معظم انقلاب ساده زیستی، انقلابی بودن، مردمی بودن و اتخاذ روش حل مساله برای قانونگذاری از ویژگی‌های مجلس یازدهم ذکر شده، لذا تمام تلاش ما برای امید آفرینی و جبران کمبودهای فعلی است تا ان شاءالله در پرتو وحدت و همدلی همه جانبه، جامعه پیشرفت نماید.

نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید